maandag 10 december 2007

Weer Werkdag


Ja, gezellig weekend gehad. Remco had verreweg het grootste aandeel in het koken (3 keer een warme maaltijd voor 7 personen) en ik was vrijgesteld. Wel geholpen bij de vaatwas.

Bij thuiskomst kon alles uit de auto weer teruggelegd worden waar het afgelopen donderdag zo keurig had gelegen. De koelkast wat voller want je hebt nu van alles twee aangebroken pakken / dozen / flessen of potten.

Vanmorgen wat extra aandacht voor de patiënt; schonen van dijbeen en buik en een nieuwe wondpleister op een prima genezende incisie.
Zelf ook even de tijd genomen voor een reiniging en toen weer aan het daaglijks werk.

De witte was van vrijdag was droog en kon opgevouwen. Dat is steeds een heel dankbaar werkje; mijn ervaring is, dat je de meeste kledingstukken / handdoeken / overtrekken enz. in 9-nen kunt opvouwen en dat dan het merkje of een ander accent (b.v. van een trui) er leuk uitspringt.
Het geeft me altijd een ontzettend dankbaar gevoel als ik de kleine handdoeken qua kleur om en om in de kast leg of wanneer de grote handdoeken met hun opschriften naar boven, mij vanuit de linnenkast stralend aankijken
Meteen ook maar een bonte was aangezet.

Nu eerst de bloemetjes bewateren en dan de maaltijd voorbereiden.

Geen opmerkingen: