zaterdag 29 december 2007

Beurs-notering

Na een maandje verzorging van vrouw en huis even een terugblik.

Voor iemand, "die nooit kookt" is het me de afgelopen 30 dagen toch aardig gelukt om 29 eenvoudige doch voedzame warme maaltijden op tafel (voor) te zetten.
Moest ik vroeger om draadjesvlees zeuren, tegenwoordig maak ik dat met het grootste gemak zelf en op buitengewoon smakelijke wijze. Mijn jus wordt door weinigen geëvenaard.
De soorten wasgoed, de knoppen op de wasmachine, de vele soorten wasmiddelen; voor mij hebben ze geen geheimen meer.

Alle vriendinnen van Annemarie stellen zonder enige terughoudendheid, dat mijn aantrekkelijkheid als manlijke levensgezel fors is gestegen. Ik had natuurlijk van mijzelf al een heel hoge AEX-waarde als man maar gemiddeld kreeg ik van al die vrouwen er nog eens ruimschoots 10 punten bij.

Volgens Annemarie geldt dat alleen voor vrouwen boven de 60 maar dat is natuurlijk gewoon kinnesinne.

1 opmerking:

Anoniem zei

De handleiding reageren klopt.

Met dat verschil dat sommige lezers misschien een versie van internet explorer hebben waarmee blogger in het engels wordt weergegeven. Ik weet niet waar dat vanaf hangt.

Bij mij heet 'bijnaam' dus 'nickname' etc.

Verder goed werk hoor.
Je mag hier ook best komen wassen, koken etc.