woensdag 14 november 2007

Bliksembezoek van een "mini-ster"

Om kwart over tien was ie er. Thiemo. Pa en Ma hadden even geen tijd om pa en ma te zijn dus moest ie ergens gedumpt. Dat was bij ons.
Mazzelkont, dat joch. Je zal zulke grootjes hebben.

Ik had me voorgenomen om hem te leren zingen, voor te lezen, te kietelen, gymmen (beentjes in de lucht, daar ben ik goed in).
Maar nee hoor, ik kwam er niet tussen. Bij het afleveren hielden pa en ma het zolang mogelijk in eigen beheer en dat deden ze ook bij hun terugkomst.
En tussendoor was het oma voor en oma achter.
Ze bleken goed samen te kunen werken; zij stopt het er van boven in en hij werkt het er vanonder weer uit.
Twee minuten hebben we kunnen communiceren en afspraken gemaakt, Thiemo en ik; hij opent een bankrekening en ik stort geld voor een enkeltje Rotterdam - Utrecht. Eerste klas natuurlijk.
Ik verwacht hem rond de Kerst.

Geen opmerkingen: