woensdag 28 november 2007

Coach

..... deze kransjes moet je op dat schoteltje uitstallen met daarnaast een paar kersenbonbonsjes, die je gisteren voor je eigen avondsnoeperij hebt gekocht.
In deze twee blauwe kopjes met gele bloemetjes maak je een senseootje en dat allemaal bij elkaar zet je op het dienblaadje met de vogeltjes.
En dat mag je opdienen als Sien er is. Je zal zien hoe leuk dat staat .....

In het ziekenhuis hadden ze gezegd, dat je als heuppatiënt beslist een coach moest nemen. Iemand die je met raad en daad bijstaat, die op je let en je adviseert.
Verder was de taakomschrijving niet erg duidelijk; of, nog vervelender, je kan er alle kanten mee uit.
Ik ben er natuurlijk hartstikke trots op, dat het Annemarie heeft behaagd om mij tot haar persoonlijke coach te benoemen.

Gisteren zag ik een stukje van de boeiende documentaire over Johan Cruijff; Cruijff als speler en ook Cruijff als coach.
Eigenlijk zijn wij collega's, Johan en ik.

1 opmerking:

Martijn Oudeman zei

Volgens mij zit Annemaire in de coachende rol en jij voorlopig in de uitvoerende. Maar dat terzijde.

Cruijff ken ik, maar wie is Sien?