donderdag 26 februari 2009

Naar Huis !!!

Vandaag is mijn kleinzoon langs geweest. Hij kwam weer een beetje opvoeding halen.
Gegeven natuurlijk.
Vandaag deden we "het tussendoortje" ofwel hoe eet je beschaafd een appeltje. Oma was boodschappen doen dus konden we de oude, beproefde (en succesvolle) opvoedingsmethoden van gezond verstand en dokter Spock toepassen.
Na 20 minuten wist ie het; pas als ik mijn mondje leeg heb, mag ik het volgende appelschijfje pakken en dat moet rechtstreeks en uitsluitend in mijn mond.

Laatste Nieuws.

Zojuist hoor ik telefonisch dat moeder maandag ontslagen wordt uit het ziekenhuis en rechtstreeks naar haar eigen huis gaat.
Vorige week werd nog gezocht naar een verpleeghuis voor 4 weken; 2 dagen geleden veranderde dat in 4 weken verzorgingshuis. En nu gaat ze over 4 nachtjes naar haar eigen huis.
Als dat geen wonderbaarlijke genezing is.
Of zouden er gewoon te weinig verpleeg- en verzorgingshuizen zijn.

Geen opmerkingen: