woensdag 11 februari 2009

Medisch Communique.

07.45 uur: Ik probeer moe te bellen maar die neemt dan al niet meer op. Wachten, duimen en drentelen.
16.00 uur: Broer Rien belt; de kno-chirurg heeft gebeld. Alles verliep bij moe zoals het de bedoeling was. Dus geen complicaties. Of alle kankercellen ook echt weg zijn, moet de komende weken blijken. Naast mondweefsel en kaakbot is er diep in haar hals een lymphe-klier uitgenomen. Verder is er voor tijdelijk een luchtpijpje geplaatst om de ademhaling te vergemakkelijken. Waarschijnlijk zijn er ook gebits-implantaten ingeschroefd maar dat hebben we niet nagevraagd. We zijn al erg content met wat we nu horen. Er valt een hoop spanning weg.
19.30 uur: Kees en Rien zijn bij moe op bezoek geweest. Zij heeft hen in de arm geknepen als teken van herkenning.
Moe ziet er goed uit; wel met veel slangen. Maar ze had ook een mond vol tanden.
Zij blijft vannacht op de uitslaapkamer waar ze beter in de gaten gehouden kan worden. Misschien dat ze morgen al weer terug gaat naar de verpleegafdeling. Daar heeft ze een eenpersoonskamer op J8-Q153.
Vandaag mocht ik niet op bezoek (max2 pers. max. 30 min.). Morgenmiddag zal ik kijken of ik haar telefoonnummer al mag prijsgeven.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

pffff da's goed nieuws !! Gelijk je bericht aan mijn moe doorgebeld. Kan ze ook weer een beetje ademhalen. Zij belt het door aan tante Greet. En Jannie denk ik ook.
Heel fijn dat je het bericht zo snel op je website plaatst ! We spannen hier ook wat af.
Sterkte en groetjes,
nicht saskia

Anoniem zei

heeeeel fijn dit goede nieuws !!!!!
Trekken jullie het nog een beetje ?
ook sterkte van deze kant gewenst !
nicht herma

Anoniem zei

ik was te snel....
Anoniem is dus herma