maandag 16 februari 2009

Broeders

Vandaag zijn de beide chirurgen langs geweest en nog 2 andere artsen. Allemaal hebben ze moeder tevreden toegeknikt maar verder is alles bij het oude gebleven.
Het aantal slangen is niet minder geworden en ook het luchtpijpje zit er nog steeds in. Verwacht wordt, dat die er morgen "gedeeltelijk" uitgaat. Haar zuurstofopname is prima.

Moeder voelt zich redelijk goed. Haar gezicht is iets minder dik geworden. Verder heeft ze haar stoelgang gehad. Daarbij werd ze geholpen door 2 broeders en dat was voor haar even wennen. In haar tijd als baakster (ca. 1939) bestonden die nog niet.
Ook is haar mond gespoeld; waarschijnlijk zat er een beetje zout in het water want het beet een beetje en dat was raar en eng.
Ze was van plan om vanavond op tv te kijken naar het programma "Spoorloos".
Een goed teken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die hallucinaties komen van de lange verdoving die nog steeds doorwerkt. Daar zal ze nog wel last van blijven houden, ook als ze thuis is. Ik heb dat vaker gehoord. Het is goed te lezen dat het goed met haar gaat. Ik hoop voor deze praatgrage vrouw dat dat ding er zo snel mogelijk uitgaat.
Ik heb mevr. Oudeman voor mij- jullie moeder dus - leren kennen als een doorzetster.
Leuke verslagen in de trant van hoe jullie moeder haar leven
leidt.
Ik ga morgen(woensdag) bij haar langs.

Haar eigen(!!!!???) dominee
Martin van der Velden

Anoniem zei

Ik kom ook morgen even kijken.
Doe haar maar vast de groeten.
Kleinzoon Martijn