woensdag 19 maart 2008

SVP


Gedateerd op morgen kreeg ik vandaag van de SVP een specificatie van mijn AUW-pensioen.
Het eerder genoemde schamele maandinkomen van Є 688,70 blijkt ook nog eens bruto te zijn. Daar gaat nog Є 49,58 van af. Een loonafhankelijke premie ZorgVerzekeringsWet van 7.2 %.

Ik was er van uit gegaan dat ik maandelijks aan mijn kinderen zou kunnen uitdelen maar ik ben bang dat het aankloppen wordt.
Het komt allemaal omdat ik nog zo’n jonge vrouw heb. Dat kost geld, dat weet je.
En dat heb ik er ook altijd graag voor over gehad.
Zij een biefstukje, mijn kinderen een gehaktballetje en ik een houtje; we hadden allemaal iets te bijten en waren stik-gelukkig.

Gelukkig weet ik zeker, dat mijn kinderen graag iets terug doen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Bovenstaande reactie is spam.
(Nog)Geen idee, hoe ik er aan of (liever) af kom.
Niet doorlinken.