vrijdag 14 maart 2008

Open Boete-Brief

Annelies,

Het is inmiddels duidelijk waarom ik een voeding over had. Achteraf blijkt dat de voeding van 20.00 uur te zijn.
Annemarie heeft Thiemo om 19.00 uur een bananenhapje gegeven. Dat lukte aardig. Ik ben er toen van uitgegaan, dat dit zijn voeding was.
Om 20.00 uur heeft ook Judith hem nog een bananenhapje gegeven. Straal tevreden keek hij rond.
Om 21.00 uur begon hij te peeuwen en wat te huilen. Elke keer als ik hem opnam stopte dat onmiddellijk. Ik heb zijn luier gecontroleerd, gekeken of er iets in de weg lag of iets niet goed zat. Alles in orde. Ik beschuldigde hem van aandacht trekken.
In zijn bedje gelegd en gewiegd. Vrij snel viel hij in slaap.
Totdat jij hem wakker maakte.
Toen bleek hij honger te hebben.

Tja, hoe leg ik dat aan Thiemo uit.
Smurfopa

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

De eerste reactie heb ik verwijderd maar deze tweede reactie laat ik maar even staan. De twee reacties zijn nagenoeg gelijk.
Als ik ook deze tweede reactie weghaal, lijkt het, of ik censuur toepas op een boze moeder of een andere betrokkene. Dat is dus niet zo.
Het is spam en ik heb geen idee hoe ik daar aan kom.