woensdag 18 juli 2012

Beroerde nacht

In de loop van de avond kwam de pijn opzetten. Die pijn werd heftige beenkrampen; op de schaal van 1 tot 10 was het "...beslist een 15...".

Dat bleek niet te stoppen met de "gewone" morfine-pillen. 's Nachts verhuisd naar het IC; daar ""...hebben ze me platgespoten want ik ben zo stoned als een garnaal en ik voel nu die pijn niet meer...""

Vanmorgen terug op zaal in haar eigen kleding en wat extra zuurstof. Wachten op verdere verbetering.

Maar blij kijkt ze nog niet.

3 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Henk, Wij gaan vanmiddag even bij haar langs. Om 15:00 uur zijn we er.

Leny zei

Hoi Henk,gisteren was ik blij omdat ze af kon gaan tellen,maar die vreugde is nu wat getemperd.Hoop dat het snel beter gaat.Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt.Dikke knuffel voor AM en beiden hart.groeten, Leny

yttje zei

Dat is nou net niet de bedoeling natuurlijk! Hoop dat het bij een eenmalige reactie blijft.
Ik wil vrijdagmiddag even langsgaan, hoor wel als de pet er niet naar staat! Sterkte allebei, Yttje